7 Haziran 2017 Çarşamba

Agario 2017

Dikkatinizi vermediyseniz, .io oyunları olarak adlandırılan şaşırtıcı derecede güçlü bir tarayıcı tabanlı oyun türü vardır. Adı .io uzantı dosyalarından geliyor ve Miniclip'in Agar.io adlı bir büyük isabet var.

Agar.io Nisan 2015'te Brezilyalı tek bir geliştirici olan Matheus Valadares tarafından geliştirildi. Bir tür grafik kağıt ortamında gezinen tek hücreli bir hayvan olarak oynadığınız basit bir tarayıcı tabanlı oyun. Büyümeniz için diğer hücreleri ve canlıları yutarsınız.

Casin Connect Europe, Berlin'de yaptığı bir konuşmada, Miniclip'in yapımcısı Jamie Cason, rahat oyun Miniclip'in dikkatini çekti ve bir hafta içinde şirketteki herkes oynuyordu dedi. Takım, bir hafta sonra Portekiz'in Lizbon kentinde Valadares ile bir araya geldi ve başlık için yayın hakları elde etti.

2001 yılında kurulan Miniclip'in aylık yaklaşık 200 milyon kullanıcısı var. Yılda yaklaşık 100 oyun yayınlıyor. Ancak şirket, Agar.io ile özel bir şey olduğunu biliyordu. Valadares'le yaptığı toplantıdan birkaç hafta sonra, on milyonlarca izleyiciye sahip olan YouTube hissi PewDiePie, oyunu topladı ve komik videolar oynatmaya başladı.

Jumbo, Agar.io.Above oynuyor: Jumbo oynuyor Agar.io.Image Kredi: YouTube
"Bu noktada, roket yakıtıydı," dedi Cason. ".io oyunları süper erişilebilir olma eğilimindedir. Nerede olursanız olun oyunun oynanacağı zamanı bulabilirsiniz. "

"Ayrıca onlar için sosyal bir şey var. Onları viral bir şekilde atmalarına neden olan bir şey. Kültürel bir şey vardı, internet memesiyle uyuşan darbeli bir his vardı. Bir çeşit doğaçlamalı tiyatronun olduğu gibi oynamak eğlenceliydi. Oyunlar, kendiliğinden kalıcı bir kültürel fenomen haline gelebilir. Bir rulo haline gelir ve durdurulamaz olur. "

Eğer sadece bir hit olmuş olsaydı, o zaman gerçek bir tür haline gelmezdi. Ancak isabet Slither.io da dahil olmak üzere bir bütün dalga dalgası izledi. Steve Howse tarafından geliştirilen Mart 2016'da çıktı ve .io oyunları arasında henüz en büyük isim oldu. Küçük nesnelerin çok büyük nesneleri öldürebileceği mekaniğe sahiptir.

Cason, "Temyizin bir parçası olan Zen benzeri bir atmosfer var" dedi. "Bu dünyalara gidebilir ve uzaklaşabilirsiniz. Yaşadığımız dünyadan çok daha basit. Görsel efektleri seviyorum "dedi.

Slither.io, ayda 86 milyon ziyaret gibi bir şey yakalıyor. Serbest bırakıldıktan kısa bir süre sonra bir sürü atış oyunu çıktı. Geliştiriciler, dosya boyutlarını düşük tutmak ve her oyunu benzersiz hale getirmek için çalışmak zorundaydı.

Hepsi, .io oyunlarına ayda yaklaşık 192 milyon aktif ziyaret gerçekleştirdi; bunun yüzde 85'i Slither.io, Agar.io'ya ve az sayıdaki diğer oyunlara gidecekti. ABD, tüm trafiğin yaklaşık üçte birini temsil ediyor. Oyuncuların çoğu 18-24 yaşları arasında.

Cason, "Brezilya, Rusya ve Türkiye gibi büyük bir konsol pazarına sahip olmayan pazarlarda bu oyunlar büyük" dedi.

Temyizin bir kısmı, oyunların esportlara dönüştürülebilen rekabetçi çok oyunculu başlıkları olmasıdır. Cason, geliştiricilere gerçek bir fırsat teşkil eden arenaya dayalı çok oyunculu oyunlardalar.

Şu anda, Miniclip, voksel eylem figürleri ile kurşun sıkma oyunu olan Brutes.io ve Squadd.io gibi yeni oyunlarla uğraşıyor.

Miniclip, karakterlerini öldürmeden oyunların reklamını yapma ince çizgisinde yürümek zorundadır. Agar.io başladığında, "Nazi" kullanıcı adını kullanabilirdin. Eğer yapmış olsaydın, cildiniz bir haça dönüşürdü. Miniclip bunu almaya karar verdi, çünkü Cason "hala çok tabu" dedi.

Cason, "Bir yayıncı olarak yıkıcı olan şeyleri severim" dedi. "Onların eğlendirilmesini ve gerçek olmasını istiyorum. Bu punk meselesi. Yüzsüz pazarlamaya sahip insanlara ilaç vermeyin. Bu ilişkiyi teşvik etmek istiyoruz ve insanların yaptığı şey budur. Gerçek ve otantik geliyor "dedi.

Açıklama: Casual Connect, Berlin yoluma para ödedi. Kapsamımız objektif olmaya devam ediyor.

Kaynak: http://agar.bz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder