9 Şubat 2014 Pazar

Toplama Mod v2.1 (0.8.10) "Sadelik Zarafettir"

Merhaba Değerli, Toplama Mod Hakkında Bilgi Almak İsteyen Değerli Arkadaşlarım, Mod Tamamen Toplama Bir Moddur. Bir Sürü Mod Toplanarak Bir Mod Oluşturulmuştur. 

  • Yine sevdiğim gibi "_Zver_"'in tanka özel ve genel istatistik gösteren "XVM"'si kullanıldı. _Zver_'in Healt Bar bölümü pek sevilmediği için üzerinde tarafımca oynamalar yapıldı.
  • Üst taraftaki "Bizim Takım - Düşman Takım" bölümü ile fazla uğraşmadım ve "Hit Log" bölümünü biraz aşağı çekerek birbirine girmelerini önledim.
  • 8.6 Paketindeki gibi alışık olduğumuz damage paneli kullandım. Rusça olan "танк горит!" yazısını düzenleyerek "Tank Yanıyor!" şekline getirip modu Türkçeleştirdim.
  • Minimap olayında biraz çakallık yaptım ve tankın baktığı yönü, namlunun baktığı yönü, tankın görüş açısını ve spotu kaybolan tankların son yerlerini işaretleyen minimapi kullandım.
  • Camera Mod ve ZoomX mod hoşuma gitti ve pakete ekledim.
  • Tank beyazlatmaymış ne bileyim vurulan yerleri renklendirmeymiş filan onlarla işimiz olmaz diyerekten eklemedim.
  • Önemli olduğunu düşündüğüm Server Cross'uda pakete ekledim. Crosshairimiz J1mb0 8.5'tir bu arada değişmez klasik yani.
  • Türk klanlarının logoları pakete eklendi. Sizinki yoksa logonuzu clanicons klasörüne klan tagınızın ismini yazarak eklemeniz yeterlidir.
  • Açı Ölçer & Damage Announcer modlarınıda gerekli bularak pakete ekledim.
.
.

ZoomX
(Sniper ile 10x yakınlaştırma modu)
Spoiler

Angles
(Alt kısımda tankın verdiği açıyı gösteren mod)
Spoiler

InfoPanel
(Sol altta Damage Panelin yanında beliren tank bilgilerini gösteren mod)
Spoiler

Damage Announcer
(Solda mesaj panelinin üzerinde size atılan mermi türlerini gösteren mod)
Spoiler

YasenKrasen
(Maç sonunda sağ altta detaylı istatistik gösteren mod)
Spoiler

Camera Zoom
(Görüntüyü normalinden daha fazla uzaklaştırabilen mod)
Spoiler

Server Reticle
(Nişangah ile birlikte imleç görevi gören beyaz renkli oyunun sunucu retikülü)
Spoiler

Damage Indicator
(Size atılan atışların geldiği yönü gösteren büyük mermi simgesi)
Spoiler

J1mb0 Crosshair 8.5
(Nişangahın görünümü değiştiren mod)
Spoiler

Minimap
(Minimap üzerinde spotu kaybolan oyuncuların en son görüldüğü yeri işaretleyen ve tankınızın baktığı yön hakkında bilgiler veren mod)
Spoiler

Damage Panel
(Hasar paneliniz üzerinden bozulan modülleriniz tamir süresini gösteren ve aldığınız hasarı bildiren mod)
Spoiler

Clock in Garage
(Garaj içerisindeyken saati ve tarihi gösteren mod)
Spoiler

XVM - eXtended Visualization Mod
(Maç esnasında oyuncuların ayrıntılı istatistiğini gösteren mod)
Spoiler



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder